onsdag 30 maj 2012

Bloggtorka.....

Hoppsan....nu var det ett tag sedan som det vart något skrivet här :-/
Dagarna rullar på som vanligt....

På fredagskvällen skruvade vi IKEA möbler till klockan 23. Tråkigt värre, men det blev ordning och reda på barnens rum och Emil vart mycket nöjd med sin nya säng ;-)

I lördags var jag och Magnus till byggdegården i Edsbro för att fira vår vän och granne Sofia som fyllt 30! Det var väldigt trevligt och Kim (Sofias sambo som e kock) hade gjort väldigt god mat till oss =)
Som pricken över i:et så vann ju Loreen dessutom Eurovision!!!
Fantastiskt bra låt tycker jag!

I söndags åkte lilla Ellan på magsjukan =(
Hon började med att kräkas i bilen över sig själv och bilbarnstolen! (Schysst morsdagpresent haha)
Sen fick hon feber på det och i Måndags fick jag me feber. 
Har haft som lite liknande nackspärr också. Så rackarns typiskt när jag skulle ha sprungit vårruset igår!!=(
Jag tror inte det är meningen att jag ska vara med på det.... Förra året skulle jag också ha sprungit, men vaknade samma dag kl fyra på morgonen med feberfrossa.... 
380 spänn i sjön =( SURT!

Men nu har varken jag eller Ella haft någon feber sen i går morse och Ellas mage verkar ha repat sig. 
Min nacke är mycket bättre idag. Fortfarande lite stel, men nu kan jag röra på huvet igen iaf. Har smort med voltaren och haft vetekudden runt nacken.
 Det verkar ha gjort susen! 
Så förhoppningsvis kan vi komma iväg till både jobb och förskola i morgon =)
Emil har också fått vara hemma....han har typ ruttnat på oss nu tror jag ;-)
Jag och Ella har väl kanske inte varit det roligaste sällskapet, så han längtar till kompisarna på förskolan.

//Hoppas ni är friska & har en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar