tisdag 31 juli 2012

Efterlängtad dejt och kalas.

Idag har jag haft besök av en gammal klasskompis från gymnasiet. En jättego tjej som jag verkligen saknar att umgås med. Vi bor ungefär 50 minuter med bil från varandra. Så det är ju inte så svårt att ses mer egentligen... Men ni vet hur det är, man har fullt upp med sitt. Jobb, barn, familj, hus, träning, handling, fritidsaktiviteter o s v...
Men nu hoppas jag att vi lyckas ses mer i fortsättningen :-)

Ikväll var jag och Emil till Edsbro en sväng för att gratta min kära moster Ingrid som fyller år idag! Massa gott som slank ner i magen;-)
Innan vi skulle åka upptäckte jag en klänning som hängde under ett annat plagg i garderoben. En klänning jag köpte för 4 år sen och har använt 1 gång... Hade glömt bort den. Men nu åkte den på å fick gå på kalas ;-)

(kl21.56)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar