fredag 1 november 2013

Hänt i veckan

Tisdag var jag ledig med barnen. Var på core och gick/sprang på löparbandet. Jag håller på och stärker upp musklerna runt högerknät. Skadade mig tidigt i våras och det har inte blivit bra än :-\  Jag hade träningssällskap av Sofia och  Pilla, det var trevligt :-)

Onsdag, jobb. Och så ställde min snälla mamma upp och klippte mitt hår. Sen skulle jag tona håret i en lite mörkare blond nyans..... vad händer???..... Jo, det blev brunt....brunt!!!???!!! Chock! Tur att det var en toning som kommer tvättas ur.
Torsdag, jobb, tränade på crosstrainern, legobygge med barnen, tvätta....

Idag har jag jobbat. Mamma hämtade barnen tidigt (det gjorde hon i onsdags oxå, lyx) och sen kom pappa hit med. Dom stannade på middag och fika.
Nu ligger jag och barnen i sängen och har just tittat på djungelboken:-)  Magnus vilar öronen i soffan i vardagsrummet. Han har lyssnat på emil och ellas tjatter i lekrummet halva kvällen ;-) (pappa=legoexperten i hemmet, enligt barnen).

Sov så gött:-)

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte det blev snyggt i alla fall. / mamma

    SvaraRadera
  2. Tack mamma, jag börjar vänja mig nu. Så nu tycker jag det sett bättre ut än i onsdags ;-)

    SvaraRadera