söndag 25 november 2012

I väntan på kaffet....

....sitter jag nu proppmätt i soffan med mjukisbyxorna på ;-)  Vi har ätit en suuupergoood middag bestående av en hemlagad köttgryta med bl a kantareller, grädde, rött vin och så ris till det mumma!! (Ett glas vin till maten vart det oxå).
Jag köpte en av mina favoritviner när jag var in till norrtälje idag. Det var länge sedan jag drack det. "MASI Campofiorin". Jättegott och prisvärt (109kr)

Min kära kusin Lena och min kära "faster" Monica kom kommunalt hela vägen från Tullinge idag. Min mamma och Tove kom också. Vi gick runt på stan, tittade i affärer, åt god lunch och småpratade, jättetrevligt :-)

Jag sprang på min fina vän Therese på stan också :-)! Tycker inte det var så länge sen vi sågs.....men....det var ju lixom flera flera flera veckor sedan! Vart tar tiden vägen??!! De e nästan sjukt vad fort dagar och veckor passerar när man jobbar, har barn, fritidsaktiviteter och hus.... PANG  säger det, å så sitter man där på sin rullator bredvid PRO:s boulebana och pratar om "den gamla goda tiden" haha ;-)

Nu e kaffet klart!
//Hej hej så länge :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar