söndag 18 november 2012

IM BACK!!

Efter ett blogguppehåll är jag nu tillbaka! Jag hoppas kunna få till iallafall ett par inlägg i veckan ;-)

Detta har hänt:
*Jag satte personbästa på hässelbyloppet på 10 km (49.28)
*Jag har skaffat mig ett nytt klippkort på NTC. Så nu blir det lite bodypump och löpband!
*Jag har klippt lugg! (Helt på eget bevåg med köksaxen)
*Vår altan är i stort sett helt klar.
*Jag har börjat sticka haha... Vet inte om det är 30-års kris, tantvarning eller bara så att jag behöver utmana mig själv lite :-)
*Vi har sålt forden.
*Jag har fortfarande världens bästa sambo som jag älskar hur mycket som helst!
*Jag tittade på de tre första Twilight filmerna förra veckan och fastnade såklart! MÅSTE bara se de andra två nu!

Ja ni ser ju.... livet rullar på som vanligt. Inga WOW händelser precis.

Idag sprang jag och Magnus Tömilen (10km) i sthlm. Jäklar vad backar det var! Jag vart helt slut i benen....
Sitter och väntar på att resultaten ska visas på hemsidan.
Den som väntar på nåt gott.....

Min blivande halskrage och mössa :-)

Redo för en löptur.



/På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar