lördag 1 december 2012

ledig fredag!!

Vi har haft en toppendag jag och barnen.
Vi har julpyntat, lekt ute i snön, bakat lussekatter å bara myyyyst :-)

När Magnus kom hem åt vi en god middag och senare lite kvällsfika i soffan.
Nu ska jag börja packa lite inför morgondagen. Barnens saker har jag redan packat, men jag ska ju packa åt mig själv oxå ;-)

Ella skulle promt försöka skyffla snö med slodan!

 Emil gör snöänglar :-)
Promenad mot brevlådan..... Det blev lite svettigt för min del ;-)

Tyvärr blev våra lussekatter inge bra :-( Jag skyller på jästen. Tyckte att den luktade lite annorlunda och degen jäste jättedåligt. Det resulterade i kompakta tråkbullar :-/
Vi får göra nya en annan dag helt enkelt.

Emils favoritpynt på julen!

//Ha en trevlig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar