lördag 16 juni 2012

Bloggtorka, fotboll och skitväder!!

Det blir inte mycket skrivet för tillfället.... Jag har helt enkelt inte haft tid.
Lilla Ellan har bestämt sig för att somna vid klockan 22.00 på kvällarna den här veckan och att skruva upp trotsperioden på MAX!!! Makalöst att en så liten kan hålla sig vaken så länge! Men nu har vi dragit ner på lunchvilan till en timme, så vi hoppas på lite förbättring =) Men jag misstänker att de ljusa kvällarna kan ha sin inverkan :-/
Trotset är av inte denna värld! OH MY GOOD!!!! Tålamodet testas nå helt vansinnigt!!
Men jag tror att det kan ha mycket att göra med att Magnus har varit borta fyra kvällar den här veckan och jag hade jobbmöte i Tisdags å kom hem sent. Jag hade ju kunnat komma hem tidigare om det inte vore för att jag sprang hem, 7 km på 38 min (men jag tänkte passa på)
Hon har blivit så medveten och testar gränser så fort hon får chansen. Men hon gör det mesta med glimten i ögat och det e tur det. Sen har hon en väldigt snäll, förståndig och omtänksam storebror med mycket tålamod , som hon ser mycket upp till. Tack och lov för det =)

Nu sitter vi alla fall tillsammans jag och älskling med ett varsitt glas rosè och tittar på fotbollen. Eller...ja...jag tittar lite halvhjärtat mellan surfandet och bloggandet ;-) Det går ju inte så bra i matchen och humöret hos karlsloken blir bara sämre och sämre.... Tur att jag har ett trevligt glas rosè att umgås med oxå, hahahaha ;-)

Vi hade tänkt klyva ved i morgon men nu ska det ju regna......så lägligt =( SUCK!!!! Varför kommer skitvädret till helgen??!!

Hoppas du får en bra helg. Å hoppas att jag inte dröjer så länge med nästa inlägg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar