söndag 10 juni 2012

Inte som planerat......

Näää, de blev varken bullbak eller nåt pysslande hemma idag. Jag, Emil och Ella åkte och plockade upp mamma och Tove i Edsbro. Sen åkte vi till min (och Toves) mormor och fikade istället =)
Vi stannade till i Hallstavik och handlade lite också. Jag tror att det var "Sparbankens dag" där. Lite marknadsstånd och barnkaruseller. Gissa vart karusellerna var?? På PARKERINGEN!!?? Kanske inte det lämpligaste stället för barnen att hålla till på. Det var ju fortfarande lediga parkeringar runt om karusellerna, så bilar åkte där hela tiden....Helkorkat tycker jag!

Nu ligger jag i sängen och ska titta på "hundtricket", om jag orkar hålla mig vaken ;-)
Barnen sussar och Magnus är på 30 årspartaj, så de e superlugnt här..... I alla fall än så länge ;-)

//Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar