måndag 11 juni 2012

Full rulle på mig idag =)

Go kväll!

I dag har jag varit väldigt produktiv ska du veta =)
Dammat och plockat i kök och vardagsrum, vikt och hängt tvätt, bakat bullar med barnen, klippt gräsmattan, sprungit 1 mil (54 min), lagat mat, tittat på Pippi Långstrump ;-) och badat barnen!
Min älskade karl däremot har inte gjort många knop idag, haha. Verkar som att det var en lyckad fest igår ;-)

(Tänkte lägga upp en bild på våra supergoda bullar för att fresta dig lite. Men jag orkar inte hämta kameran...)

Ligger nerbäddad i sängen och myser med en snusande Ella bredvid. Inte mycket på tvn, så det får bli lite surfande istället. Var just in och läste på en av mina favoritbloggar www.monasuniversum.se
Hon kan verkligen få en att dra på smilbanden =)

//Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar