söndag 17 juni 2012

Gääääsp.....

I dag e jag jättetrött!! Inte så konstigt då jag sovit drygt 3 timmar i natt.
Igår fick vi hela familjen Berg på besök och alla stannade och sov över. Spontant och väldigt trevligt =)
Barnen har haft jättekul med varandra och vi vuxna stannade uppe sent och småpratade. (Därav sovbristen + att jag vaknade 05.30 å måste upp på toa. Hann knappt somna om förrän Emil kom och ville upp 06.15)
Aja, det ordnar sig med en liten tupplur snart och kaffe;-)

Senare i dag kommer mamma, pappa och Tove på besök. Vi ska grilla hamburgare till middag tänkte vi, mumma!

BTW, jag har sån rackarns träningsvärk i insidan av låren att jag har svårt att resa mig upp! Jag löft träknubbar och kapade ved igår och duktig som jag var så löft jag med benen och inte med ryggen. Skitbra träning för låren tydligen, haha =)

Önskar dig en härlig Söndag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar