söndag 24 juni 2012

Gårdagen och dagen ;-)

Hade ni en fin midsommar igår?
Det hade vi=)
Vi åt massa gott, lekte lekar, gick på skattjakt med barnen, spelade TP och stornjöt i solen! Min kära moster, kusin Mattias, mormor och Carl-Ove kom och överraskade oss med jordgubbstårta på eftermiddan, som moster svängt ihop. Vi satt allesammans ute på altanen och smaskade i oss.

Emil var jättepigg på dagen och cyklade å cyklade å cyklade å cyklade, upp och ner på grusvägen utanför mina föräldrars hus. Han har nyligen fått till tekniken på det där med att trampa och vill cykla så fort han får chansen =)
Ella skruttan började dagen med att slå en vurpa vid parkeringen å fixade en tjusig fläskläpp :-/

På kvällen hade Emil det jättejobbigt =( Hans vattkoppor kliade som tusan och vi fick smörja in honom med aloevera titt som tätt. Plus att han hade feber stackarn. Han har fått rätt många koppor å påminner lite om en prickekorv.

Tyvärr hade jag ju lyckats glömma kameran hemma (inget ovanligt) så ni får inga bilder å se på =(

Vi åkte hem idag på eftermiddan å nu sitter vi och tittar på fotbollen. Spanien-England. Eller... alltså... ja, jag tittar ju inte sådär helhjärtat precis ;-)

På vägen hem förresten, skulle jag stanna till vid flygfyren och handla lite. (Vi hade haft båda bilarna med till Edsbro så Magnus åkte på hem med barnen)
Jag var INTE ensam kan jag ju säga!! Jisses va folk det var! Jag gissar att dåligt väder+ nyöppnade butiker+ sommargäster kan ha vart orsaken till det. Det jag trodde skulle ta max 20 minuter att handla, tog istället 50 minuter. Å då hade jag ändå scanner. Typiskt :-/

Nä nu ska jag snart sussa tror jag!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar