fredag 14 september 2012

Bästa fredag och nojjiga jag

Veckans bästa dag har just börjat, å jag jobbar 9-12 :-) Kan inte bli bättre ;-)

Idag ska vi ha en riktig MYSFREDAG!! För i morgon ska jag och Magnus åka bort på kryssning med Magnus föräldrar och syskon.
Jag har redan ångest för att lämna bort barnen..... Fast jag vet att dom kommer ha det jättebra med sin mormor och morfar.
Jag som är expert på att föreställa mig allt negativt som kan hända, har nojjat mig i flera dagar........ Att båten sjunker, det blir storm och nån faller överbord, att nånting händer med barnen och vi sitter där vi sitter och kan inte ta oss hem! (Jag e ett pucko, jag vet) Jag ska försöka putta undan alla dessa energikrävande tankar och bara ha en supermysig dag/kväll tillsammans med barnen :-)

//Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar