tisdag 11 september 2012

VABB & SPRING

Är hemma och vabbar i dag med. Eftersom Emil fortfarande låg på febergräns i går eftermiddag, tar vi en extradag hemma. Förhoppningsvis kan barnen gå till förskolan i morgon.

Igår sprang jag en långrunda! 12.65 km på 01:07:07 (5.18 min/km)
Jag är jättenöjd, gjorde 10 km på 53 min :-D
(Dessutom är 1.5 km av rundan i skogen på en smal skogsväg. Jag som är sjukligt mörkrädd och inbillar mig att nån smyger på mig i buskarna, att det ska komma en varg eller en björn osv..... Haha, jag e ett pucko, jag vet ;-) Men jag vågade springa alldeles själv och är mycket stolt över mig själv att jag vågade!)

Mitt mål i Hässelbyloppet är att springa milen under 52 minuter. Om jag gör det kan jag kvala in i startgrupp 1 på tjejmilen nästa höst. Just nu ser det ju ljust ut!

//Have a nice day :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar