söndag 2 september 2012

Nu e det gjort!

Tjejmilen är nu avklarad! Ett regnigt, lerigt ganska svalt tjejmilen, (15 grader.)
Tokleriga skor som just nu ligger i tvättmaskinen;-)
Men det var förbaskat roligt!
Jag sprang på 55.40 och fick placeringen 3359 av 34000.
Först var jag lite småbesviken, hade ju så gärna velat komma under 55 min.  Men jag har ju haft lite oflyt med ett ont knä åså lite krasslig nu i veckan och var inte helt på topp i dag. Så då kändes det helt okej ändå.
Men när jag sen upptäckte att jag lyckats kvala in i startgrupp 2 nästa år, kändes det helt plötsligt fantastiskt mycket bättre!:-D
Nu sitter jag med ett glas rött i handen och känner mig nöjd med dagen. Kommer nog somna samtidigt med barnen ikväll tror jag ;-)  Men jag måste hinna smyga undan för att slå in paket till vårt älskade bustroll, som fyller 2 i morgon!:-)

Ha en fin lördagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar