söndag 9 september 2012

Kalasdag för Johan och Ella

Idag har vi varit till Edsbro och kalasat för min bror som fyllt år.
Ella fick oxå lite paket.

(Innan vi åkte hann Magnus med att fixa med vår altan. Nu är det nästan bara räckena kvar :-) Jag tog en löparrunda oxå. Den sämsta på länge!! Kände mig 20 kilo tyngre än vanligt, benen var stumma och jag hade jobbigt att andas. Jag skyller på att lingonveckan med tillhörande mensvärk började igår ;-)................ Eller kan det vara det att kroppen hade behövt vila idag oxå efter mina två senaste monsterpass............hmmmm...............)

Det bjöds på smörgåstårta med kyckling och bacon, tårta och barnen fick nystekta plättar med jordgubbar och vispad grädde, ursmarrigt!! :-)


(Förlåt, fick inte bilden att rotera) Ella med sin nya Pippidocka.


Mina två ögonstenar!  *KÄRLEK*

Magnus, moster Ingrid, mormor och Carl-Ove.

Den goda smörgåstårtan :-)

Nu ska vi bädda ner oss hela famlijen i min och Magnus säng. Barnen tycker att vi ska ligga och titta på film där allihop.
//Trevlig lördagskväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar