måndag 24 september 2012

Vart tog helgen vägen??

Jahapp.... då var den här helgen oxå förbi...suck...
Vart tar dagarna vägen?!

Igår var vi hos Magnus syster Annika och blev bjudna på finmat.  Till middagen fick vi amarone vin också, my favourite!! (Tur att det var Magnus som körde,hehe) Härligt att bli bortskämd ibland. Emil och Ella lekte med kusinerna och hade skoj.
(Jag sprang på fm. Å det blev pb igen!!:-D . 7 km på 34.02. Så jäkla nöjd!! Nu har jag fixat spotify i mobilen, så jag kan lyssna på musik medan jag springer. Kanske var det musiken som gjorde det....)

Idag har jag och Ella haft fikadejt med mina tjejer. Vi träffades på "drömkåken" och åt gott å snicksnackade. Mycket trevligt:-D
Älskar att fika där. Det är så himla mysigt, supergott och så har dom en stor lekhörna för barnen.





Två av mina tjejer, Therese och Emelie



//Hoppas att du haft en bra helg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar