lördag 18 augusti 2012

Biblioteks premiär!!

Idag har jag och barnen varit till biblioteket för första gången. Vi läser mycket böcker här hemma å nu behövde vi lite nytt. Magnus passade på att fara iväg och handla lite undertiden.

Det här med att skruva ner volymen och vara lugn inne i bibblan..... var inget mina raringar tyckte var så värst nödvändigt ;-) Det märktes också speciellt mycket när det inte var så många andra där inne.

Emil "Jag vill inte vara tyst mamma!"
"varför kan jag inte prata?!"
"Får jag springa här mamma?"
"Får jag hoppa då?!

Ella "Bä bä vita  lamm" !! (inte på låg volym)
"Emil, vi springer"
"Jag låna alla böcker" (å Ella börjar bygga torn av så många böcker hon hinner få tag i)

Alltså....jag tror att vi kan vara ihågkomna nästa gång vi kommer;-)
(kl13.00)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar