lördag 18 augusti 2012

Hoppsan!

Den här veckan gick fort den...... Jobbat, tränat, hemmapyssel o s v...... Vi börjar så smått hitta tillbaka till våra "vanliga" rutiner. (Tyvärr) Ella har börjat vakna lite väl tidigt om mornarna nu tycker jag :-/
Visserligen kan vi ligga och dra oss i sängen å kika på lite tecknat.

Ikväll har jag förresten skött grillen!! Å det med bravur :-) Jäklarns så gott det vart!
Det brukar vanligtvis vara Magnus som tar hand om grillningen här hemma. Men idag gjorde jag det då han kom hem senare än jag.
Det blev rostas som jag skivat och lagt i marinad innan, grilloumi, majskolvar och 2 olika "guckor" till. Barnen fick pommes också.
Jag åt som om det inte fanns nån morgondag....å nu får jag sota för det :-( Jag är så överjäst i magen så att jag mår lite illa och det ser ut som att jag är gravid i typ v 20 ;-)
Det blir en stillasittande/halvliggande fredagskväll.

Trevlig Helg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar