söndag 5 augusti 2012

Mobilbloggande och ÅNGEST!!!!!

Det blir ofta så att jag gör blogginlägg från mobilen. Det går snabbare helt enkelt, istället för att starta datorn.....
Då blir dessvärre bilderna lite sämre och klockslaget för inlägget stämmer aldrig. Vet inte varför det blir så?? Men det är därför som det ibland står (kl xx.xx) för jag skriver in tiden själv.


Idag är det min sista semesterdag :-( :-( :-(
Känner hur ångesten ligger blytungt över mig!! I morgon är det dags att börja jobba igen och dags att börja komma in i de vanliga rutinerna igen..... Usch va tråkigt......
Vi har haft en sån himla bra semester! Den bästa på lääänge :-)
Men men det är bara 320 dagar kvar till midsommar :-)

Jag ska avsluta min sista semesterdag med att träffa min goa vän Åsa. Vi ska ha en barnfri fikadejt på café drömkåken!

//Hej hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar