lördag 25 augusti 2012

SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!!!

Vaknar nu på morgon å e SNUVIG!!! VA FAN!!??!!
7 dagar kvar till tjejmilen å jag tänker då INTE vara sjuk!
Jag har ju missat vårruset 2 år i rad för att jag blivit sjuk lagom tills det är dags...... :-(

Måste in en sväng på apoteket idag tror jag....å bunkra lite ;-)

Om några timmar ska jag ta med mig barnen och lämna dom hos mormor och morfar (mina föräldrar alltså) i Edsbro. Sen ska jag åka till Thuns och kika efter lite nya kläder åt barnen. Dom har lixom växt en del under sommaren ;-)
Magnus kommer att vara hemma och fixa vidare med vår altan som inte riktigt är helt klar än.

Dessvärre är det löningshelg! Men nästkommande helger ser lite uppbokade ut, så det får bli idag ialla fall. Trots att det säkerligen kommer vara jättemycket folk där. Tänker åka i god tid å hoppas på att slippa den värsta ruschen.....

Nu e det frukosttajm!
Ha en fin lördag :-)

(Å ett stort grattis till min "lilla" kusin Lotta som fyller 23 år idag, hurra hurra hurra!!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar