söndag 15 april 2012


1 vecka kvar =D

imag0412 (MMS)
Tada!! Väskorna är nu framtagna =) Hjälp vad tiden går fort, om en vecka åker vi! Packlistorna är nästan klara och jag har börjat lägga fram lite saker som ska med. Känner att resfebern sakta men säkert börjar smyga sig på...
Jag har börjat oroa mig för allt hemskt som skulle kunna hända... barnen gör sig illa/blir sjuka, vi tappar bort nån på flygplatsen, blåsmaneter, barnen blir bortrövade av nån hemsk liten thailändare och blir sålda på svarta marknaden o s v. Jag har en tendens att måla upp saker i huvudet och sedan oroa mig för det. Jättejobbigt! =( En av mina dåliga sidor...
Aja, jag ska försöka tänka på allt skoj vi ska vara med om istället =)


Nu ska jag börja förbereda lite inför nyårsmiddan. Gott Nytt På er vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar