söndag 15 april 2012


Ljusparty och en sväng ut till Malsta...

Nu har jag landat i soffan hemma. Fanns ju en massa goa doftljus på partyt idag. Men jag behärskade mig och köpte bara två förpackningar teljus. En med doft av snöbär och en med kanel/lagerblad. Ellan höll sig rätt lugn faktiskt =) Tuija bjöd på nybakta scones med ost och marmelad, pepparkakor och choklad. Det föll dottern i smaken ;-) Tuija har två papegojor också, dom var Ella in och hälsade på några gånger.
************************************************************************************************
Innan jag åkte till Tuija var jag ut till Johanna i Malsta och hämtade min present som jag fick av tjejligan förra helgen. Har ju glömt att berätta vad jag fick.... Jag fick en flaska champagne och en plåtburk innehållandes en rackarns massa femkronor!!
För att jag skulle slippa bära runt på allihop under kvällen, så var Johanna (som var sjuk och åkte hem tidigt) snäll och tog med sig det hem. Så när jag åkte hem från ljuspartyt var jag till banken och satte in pengarna. Nu ska jag köpa mig något riktigt fint =) Tack så mycket tjejer <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar