måndag 16 april 2012


Kaffespill och reafynd

Morgonen började inge vidare.... Magnus hade redan åkt till jobbet och barnen sov. Så jag passade på att njuta i lugn och ro i soffan med min frukost. Lugnet avbryts när jag på något sätt lyckas tippa kaffekoppen över mig och min vita tröja!! Fan fan fan, svor jag lite tyst för mig själv ;-) Det va bara in i badrummet och skölja rent så gott som möjligt.
Jag blev på lite bättre humör när jag möttes av en strålande sol, då jag skulle starta bilen =) Men rackarns vad kallt det var...-21 grader...
.
Innan jag åkte hem hann jag med en liten sväng på Lindex. Ella har vuxit ur nästan alla byxor, så det behövde inhandlas. När jag plockat åt mig 3 par byxor, ett par strumpor och är på väg till kassan hittade jag den här...
Fin va?! =)
Detta kallar jag REAFYND!
//Önskar dig en fin start på helgen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar