söndag 22 april 2012

Randigt, regnigt å glömsk...

Alltså jag tycker att det är jättefint med randiga toppar! Jag har flera stycken. Det verkar jag inte vara ensam om heller. Men varför är det så att man gillar ha tvärrandigt på sig? Det är ju inte direkt smickrande för figuren, för man ser ju lite bredare ut... :-/

Jäkla skitväder det vart i dag. Hade ju hoppats på lite solsken. Från början hade jag tänkt mig en löparrunda på fm, men vädret fick mig att ta crosstrainern i stället.

Vi har varit till Älmsta nu på eftermiddan och firat barnens kusin Linnea som fyllde 2 år tidigare i veckan. Av oss fick hon en jumpsuit och solbrillor. Det sista jag gjorde innan vi åkte var att lägga fram kameran, men tror ni att jag kom ihåg att lägga ner den i väskan då.....nix!! Så tyvärr får ni inte se den supersöta tårtan vi blev bjudna på. Det var en princesstårta i form av Hello Kitty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar