måndag 16 april 2012


Mitt mkt onödiga inköp...

imag0452 (MMS)
...men sååå fin å mysig =)

Ellas thuns-inköp...

imag0453 (MMS)
...en duschcreme till brorsan oxå ;-)

Det blev en utflykt hit idag =)

imag0451 (MMS)
Emil och Magnus åkte iväg för att bada i badhuset i dag. Ella stackaren har fått en infektion och får inte bada. Så vi tog en tur till Thun´s istället. Vi plockade upp mamma och pappa i Edsbro först, som oxå ville hänga med=)
Jag skulle inte ha något speciellt men jag hittade lite ändå. Bl a present till ett födelsedagsbarn som snart ska firas =)
Annars köpte jag ett par pyjamasar och strumpor till Ella, duschcreme till barnen och en egentligen onödig men JÄTTEFIN kofta till mig!
Kan visa dig senare.
Innan vi åkte hem gick vi på cafeét och fikade. Snälla lilla pappa bjöd =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar