söndag 15 april 2012


Varma fötter,skottning, och apelsinfrossa!

imag0428 (MMS)
Jag är så glad för att jag har dom här stövlarna som värmer mina frusna fossingar nu när det är så kallt. Jag fick dom i 30 årspresent av min moster, kusiner och Nisse =) Dom kommer från powerboots, kika in på deras hemsida: www.powerboots.se


Den här kvällen har jag ägnat mig åt att skotta vår parkering och gången upp till huset. (Istället för ett pass på crosstrainern,hehe)
Å precis som förra året och året innan det, så står jag och svär för mig själv över att vi inte införskaffat en sloda!! Det blir ett jäääkla skyfflande utan ;-)
Kanske dax att ge sig själv en spark i häcken och ta och köpa en nu!


Jag har förresten fått dille på apelsiner. Dom e ju så söta och goda nu. På flygis kostar dom dessutom bara 7,90 kg =) Både igår och idag har jag mumsat i mig 3 stycken. Måste dit i morgon och köpa fler!!

//Ha de! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar