måndag 16 april 2012


Tiden går fort när man har roligt...

Jahapp, så har den här helgen flygit förbi. Men vi har haft en bra helg! Eller ja....iaf jag och barnen. Magnus har mest pulat med vårt badrum stackarn. Men om ni visste vad duktig han är =) Det blir så himlans fint!
.
I går var jag och barnen iväg på kalas för min kusin Ida fyller 21! Där bjöds det på smörgåstårta och gräddtårta.
Sen for jag iväg på Tjejmiddag hos min vän Johanna i Malsta, där jag proppade i mig ännu mera gott! Tacos, kladdkaka med grädde, lite choklad, lite nachos och ett par glas vin, mums ;-) Jättetrevligt var det!
Min hårt arbetande älskling kom och hämtade mig på kvällen medan barnen sov hos farmor och farfar.
Klockan 23 låg jag i sängen, så det vart en tidig kväll.
.
Idag tog jag med mig Emil och Ella till Färsna 4H gård. Jääääklar vad det blåste kallt!!
Bl a såg vi ett par hästar.
Men efter 20 minuters huttrande satte vi oss i bilen och brummade till Mc´Donalds för att få i oss lite lunch.
Vi åkte och överraskade Magnus med en hamburgare också!
.
Nu i kväll har jag och Emil varit ute på en skogsprommenad i det underbara vårvädret!
Emil hittade en rutchkana ;-)
På hemvägen lekte vi kull. Så nu har vi "busat av oss" våfflorna vi åt till middag =)
Kände just en illaluktande doft som svepte förbi...dax för blöjbyte!
//HejSvej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar