söndag 15 april 2012


Pruttmorgon!

Usch den här dagen började inge vidare. Ella har hostat och bökat i natt med....så inte mycket sömn den här natten heller. Såg ut som en fågelskrämma med mörka ringar runt ögonen när jag klev upp i morse! Tur att man har en snäll sambo som fixar frukost och kaffe =)
Efter att ha mått som en prutt hela morgonen, tog jag ett 30 minuters pass på crosstrainern och en lång dusch efter det. Å vips kände jag mig som en ny människa! =)
På eftermiddagen åkte vi hem till barnens farmor och farfar. Där blev vi bjudna på älgstek till middag. Himlans gott var det! Tycker det är så kul att bli bjuden på sån mat man sällan gör själv.
Nu har vi satt oss soffan och slagit på tv:n. Jag har just druckit en kopp varm choklad med vispgrädde, mumma!
Jag var kanske liiite för generös med grädden, för det började rinna choklad längs med kanten och ut på bänken....
Hoppas du haft en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar