söndag 15 april 2012


Morning morning!!

I går kom jag hem straxt efter 19.00, pussade på familjen, plockade fram kläder o dyl till idag,  duschade och kröp ner i sängen med barnen vid 20.00. Kunde knappt hålla ögonen öppna....men jag härdade ut och sysselsatte mig med att spela wordfeud, för det var ju Grey´s kl 21!! =) Det går bara inte att missa ;-)
Men ucsh va segt det var att komma upp i morse... vaknade med huvudvärk och lite ömmande bihålor. Hoppas verkligen att det försvinner till helgen. För på lördag ska jag ut och äta med mina tjejkompisar =) Då ska det firas att jag fyllt "tant" haha ;-) woop woop!!
Nu ska jag gå och namnmärka en av Emils nallar som han ska ta med sig förskolan. Där ska dom ha nalledag idag och alla barn får ta med sig varsin nalle, bok och komma i pyjamasen om man vill, mysigt =)
//Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar