söndag 15 april 2012


Julpynt

I dag har jag känt mig lite piggare. Gick och la mig samtidigt med Emil i går kväll, så jag somnade väl runt 21 tiden.
Jag åkte in till Norrtälje på em idag, själv, utan barn. Rätt skönt att få strosa runt i lugn och ro. Jag var in på rusta en sväng och skulle köpa en jultomte till Ellan. En sån med LED lampor i som man hänger i fönstret. Emil har redan en snögubbe, så nu ville jag att Ella också ska nåt att hänga i sitt fönster nästa helg. Meeen det vart ju inte bara en tomte... Älskar julpynt!! Kan inte låta bli!! Jag kan gå runt och kika hur länge som helst. Magnus bara suckar åt mig ;-) haha..
Ni vet hur amerikanerna pyntar sin hus och tomter till julen....Jag vill också!! Tycker det är sååå fint (i lagom mängd såklart, kan ju lätt bli överdrivet). Men skulle jag försöka med nåt sånt skulle Magnus få spader!! Aja, de fint med lite lampor i en gran på tomten också =)
Imorgon ska jag på ljusparty, längtar. Behöver fylla på ljusförrådet till julen.
//Hej på ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar