söndag 15 april 2012


SlappSöndag

imag0386 (MMS)
Dagen outfitt: pyjamashäng med igenkorkad näsa och så lite huvudvärk på det!

Gårdagen var jättebra=) Vi hade jätteskoj i badhuset och åt sedan mycket gott hemma hos svärföräldrarna. Emil och Lukas simmar (sprattlar) runt som två glada fiskar med badpuffar på armarna. Det bådar gott inför Thailandsresan. När vi kom hem på kvällen frös jag som sjutton och Ella hade 39.5 i temp! Jag tror Ella har fått en reaktion nu på 18 månaders sprutan hon fick för 10 dagar sen. Hon har haft feber hela dagen ida skruttan. Själv har jag känt mig frussen och är täppt i näsan. Men jag börjar känna mig piggare nu, så orkar nog ta mig till jobbet i morgon ialla fall=)
Jag fixade julskinkan på förmiddan, så ikväll blir det skinksmörgås och ett glas julmust!
Ha en fin 4:e advent =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar