söndag 15 april 2012


Tröttmössor

imag0427 (MMS)
Ikväll härdade Emil och Ella ut ända till 18,45. Dom somnade i vår säng tittandes på "Thomas tåget". Jag hyser en viss förhoppning om att dom sover åtminstone till kl06,00 i morgon =) Hoppas hoppas!!
Detta är för övrigt mitt 100:e inlägg här på bloggen. Inte dåligt va? ;-)

Jäkla tidsomställning....

Barnen somnade kl 17.00 igår. Kl 02.00 tyckte Emil att vi skulle titta på bollibompa, men efter att ha mutat honom med en flaska vällning somnade han lyckligtvis om efter en stund. Kl 04.00 var det dax för uppstigning!! De senaste 2 timmarna har jag ägnat åt att titta på gamla komediserier på tv som "pantertanter"och "nanny", medan barnen har röjt runt i vardagsrummet med duplo, lego, tåbanedelar, dockor och pussel. Det ser ut som att det har smällt en leksaksbomb här inne.
Känns som att det här kommer bli en lååång dag, då jag har min sena dag på jobbet oxå.
Haha, jag längtar redan till helgen efter bara 1 arbetsdag ;-) Ska bli skönt när barnen hittat tillbaka till sina vanliga sovrutiner.
//HejSvej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar