måndag 16 april 2012


Den här kan jag rekommendera...

20120303_152556 (MMS)
...till alla kladdkakeälskare! Jag, Therese och Johanna mumsade i oss en hel tillsammans igår =)

Något att se fram emot...

Åh vi hade en jättemysig tjejfika hemma hos Johanna idag=) Filip gullungen var oxå med! Nu har vi tjattrat en massa och dessutom bokat ett datum för tjejmiddag! Det verkar som att vi alla ska kunna då. Det är ju annars inte så lätt att få till ett datum när alla kan, då man har familj, jobbar helg o s v. Roligt att ha något skoj att se fram emot =)
.
Här hemma har vi just ätit oss mätta på flygande Jakob.
(Det ser inte så gott ut, jag vet...men det var jättegott)
Ella lilla gumman hade en temp på 39,9 och somnade för en stund sen...
Men på fm var det full rulle och vi trodde att febern kanske äntligen hade gett med sig...
Ella gillar sin nya mössa från MeAndI och har den på sig jätteofta =)
.
//Hoppas du får en fin lördagskväll =)

Usel löparrunda...

Den dåliga och mycket obekväma löpturen började med att jag inte riktigt tänkte mig för när jag klädde på mig. Underbyxorna (finare ordet för trosor;-)) har sån här glansig kvalitet och är dessutom lite för stora. Det resulterade i att dom lixom "gled runt" och jag stup i ett måste rätta till troskanten. Å såklart måste jag ju vända mig om varje gång oxå, för att se så det inte kommer nån som kan se när jag springer runt och drar i byxorna! Skulle inte förvåna mig om en nackspärr kommer och smyger sig på nu ;-)
Nä nästa gång ska jag tänka efter lite innan jag ger mig iväg, haha =)
Nu ska jag gå och göra mig iordning, för om ett tag ska jag iväg och fika med brudarna.
//Hej på ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar