söndag 15 april 2012


Middagsbus & ommöblering

Go kväll!
När vi hade ätit middag, satte jag mig med Emil i soffan en stund och Magnus tog en dusch.Då hör jag efter ett litet tag "mmmmm, namnam".... Jag går ut i köket och där har Ella klättrat upp i Emils stol och äter upp det han inte orkade.
..
Men när det började huggas in på rödbetorna var det dags att rycka in....
Tror att vi i fortsättningen får duka av bordet direkt när vi ätit klart ;-) haha.
***************************************************************************
Förresten har vi påbörjat ett nytt projekt i kväll. Omfördelning av sovrum. Så att Emil och Ella får varsitt rum och jag och Magnus får det största rummet =)
Emils rum vart nästan klart. Det ska upp gardiner, lampor, hyllor, några fler leksaker och lite annat smått bara.
Före: (fotade mitt under urplockningen av garderoben)
Efter:
//Tror jag kommer sova gott i natt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar