söndag 15 april 2012


Helgen...

I lördags åkte vi med Emil till aquaria.Våra vänner Åsa och Andreas och deras barn följde också med. Emil tyckte det var skoj att få åka buss och titta på alla fiskar. Jag tyckte också att det var ganska roligt. Fast jag trodde nog att det skulle vara lite större.
En rocka.
En sån här skulle jag vilja ha i akvariet.
Mera fiskar...
Sjöstjärna.
Emil i cafeterian, i väntan på sin glass =)
__________________________________________________________________________________________
På kvällen var jag ut och åt tillsammans med tjejgänget! Det vart en toppenkväll med god mat, god dryck, födelsedagssång, dans och mycket skratt!! Jag fick present och härlig skönsång inne på restaurangen =)
I morse kändes det nästan som jag hade lite träningsvärk i benen av allt dansande.....det går bara utför efter att man fyllt 30 haha ;-)
Jag och Magnus syster Annika hade fått låna sovplats inne i Norrtälje. Väldigt bekvämt, (Tack Lisa).
Vi blev upphämtade idag på fm av Annikas sambo och åkte ut tillsammans till svärföräldrarna på Rådmansö. Magnus och barnen var redan där, då de sovit där i natt. Vi blev bjudna på farsdagslunch och tårta. På em åkte vi hem en liten sväng innan vi for iväg till mina föräldrar på farsdagsmiddag och så lite mera tårta.=)
Kära lilla pappa fick en serietidning med ÅsaNisse och lilla Fridolf (Han har lite lustig humor min pappa).
Magnus har fått en tröja av barnen... el ja, jag har väl hjälpt till lite ;-)
Nu har jag krypit ner i sängen och ska zappa lite på tvn innan jag somnar.
//Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar