tisdag 24 april 2012

Gäääspigt....

Ojojoj....så fel man kan ha ibland!
Sov inte alls gott i natt =( Hade ju druckit så mycket under och efter träningen i går, så jag började med att springa på toa sex gånger mellan klockan 22 och 01.... Å klockan 05 vaknade Ellan "Ho ho" hojtade hon så glatt från sin säng. Efter en flaska välling så somnade hon om till 07. Men det kunde ju inte en annan....
Det kanske syns vem som inte var utvilad i morse, haha =)
Jag kommer nog vara lite "gäspig" i kväll misstänker jag.
Å ännu "gäspigare" blir jag bara av tanken på att jag ska börja putsa fönstrena!
Det kommer inte kännas någe skönt i armarna och axlarna det inte....
Jepp...träningsvärk!!
Men det MÅSTE göras, så att Emils kalasgäster kan se ut nånting när dom kommer på lördag ;-)
//Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar